browneyes

Alla inlägg under november 2012

Av Bella Jakobsson - 18 november 2012 18:20

       Hej idag har jag tränat och varit hemma och pluggat lite ..

nu ikväll ska jag titta på ``Solsidan``.

sen ska jag se ett avsnitt på pretty little liars sen är det skola imorgon igen.(blää)  


har igentligen inte mycket mera att säga , slänger in lite bilder på mig och min kompis Johanna (tog några bilder i fredags).  

//Bella   

Av Bella Jakobsson - 14 november 2012 19:23

Idag har jag tränat Voltige styrka ,,
Sen på skoltid så var jag på Aspero gymnasium och gymade :) fett najs ,,
Sen efter skolan så var jag och grattade Tina Andersen :D...
Så en jätte rolig dag idag men mkt trött ,
Ska ändå gör en läxa till imorgon och duscha och äta :D

/Bella :D

Av Bella Jakobsson - 13 november 2012 22:20

Hej idag har jag inte gjort något särskilt ,,
Men imorgon ska jag Jenna och Emma in till Aspero och vara där en hel dag :D( kul )och vara där och träna ett pass ;)...
Riktigt kul kommer det att bli :P.

//Bella ;)

Av Bella Jakobsson - 13 november 2012 18:55

  här kommer massa bilder sen 2011 på SM-NM Voltige :D.

   //Bella jakobsson

Av Bella Jakobsson - 12 november 2012 14:36

Rubriken säger allt :D
Måste plugga inför engelska prov muntliga imorgon inför hela klassen :(.
Men det kommer nog gå rätt bra ändå hoppas jag på iallafall :D,
Sen äter jag lite godis som blev kvar från helgen ;)...

//Bella Jakobsson

Av Bella Jakobsson - 11 november 2012 16:34

Fredags;
Var jag först i skolan sen , kl 17,30 åkte vi upp till Stockholm / Västerås på träningsläger,
När vi kom upp så bäddade vi sen somnade vi kl 01,30 på natten ..

Lördag;

Och vaknade kl. 07,30 och åt frukost och tog på oss tränings kläder sen var det bara ut och springa i 30-35 minuter efter det så var det stretch och styrka .

Sen kom det en tränare som var grym på gymnastik, så delade vi upp oss i 2 grupper och började med bakåtvolt (salto) och flikflak (handvolt fast baklänges).
Sen var det efter 2 timmar bockträning med "gero".
Också i 2 timmar ..
Kl,13,30 gick vi och åt på ett ställe som hete kajens (pastasallad) åt vi.
Sen vilade vi i en timme sen liten lätt upp värmning sen var det ännu mera bock träning och styrka ...
Sen på kvällen lagade vi mat tillsammans med hamre (voltigeklubb)
Och Elin (voltigör) från Uppsala .

Sen somnade vi och vaknade med träningsvärk ont i hela kroppen !!

Söndag: tränade vi bara till kl.13,30 sen skulle vi hem (6timmar hem)..

Och nu sitter jag här i bilen (4timmar kvar).
Och typ inte något att göra ...

Men här kommer några bilder ..

//Bella Jakobsson :D

Av Bella Jakobsson - 9 november 2012 23:00

Nu har vi bara 1,30 minuter kvar sp inte så långt kvar nu ,,
Ska sova direkt när vi kommer fram ska vara bädda sen sova ,
Sen upp tidigt imorgon för träning och lite mer träning för "gero"....
Och några flera tränare ..(längtgladtjej),

/Bella (happygirl);)

Av Bella Jakobsson - 9 november 2012 20:22

Just nu sitter jag i bilen upp till Västerås ,
Har suttit här i 3 timmar lite mera och ska sitta här i 3 timmar till ....
Ska träna för en grym tränare i helgen :D ,,!


//Bella

Presentation


Swedish girl 16 in december,
min hobby är Voltige och att va med minna underbara vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards