browneyes

Alla inlägg under december 2012

Av Bella Jakobsson - 26 december 2012 15:07

                    

Av Bella Jakobsson - 26 december 2012 12:47

Onsdag före min födelsedag...

Hej imorgon fyller jag 16 år...
Då ska vi in till stan och köpa simkort till min nya IPhone 5 som jag fick på julafton ..
Sen efter det ska vi gå på stan och köpa några andra saker ..
Men de får ni bilder på imorgon elr övermorgon..;)

Just bu sitter jag och tittar på MTV på made..
Rätt bra faktiskt..:)<3

/Bella

Av Bella Jakobsson - 15 december 2012 13:20

 julafton för några år sen.   turkiet första gången.

  NM 2011,,   NM 2012,,    språkresan i sommras,


Av Bella Jakobsson - 9 december 2012 22:14

Önskelista för 2012 ,,

1).ett par jeans från Gina (mörk röda )
2). Ett par skor tredje bilden som jag la in innan den kostar 1200kr och är äkta skin och det är därför jag väljer den så kan man ha den länge sen ;),,
3). Kläder,,
4). Tandsmycke
5). Gelé naglar
6). Presentkort

Födelsedagspresent :
En IPone elr någon annan bra telefon ge förslag på mobiler ...

Skriv vad ni önskar er !!,,;)

//Bella
Vissa sover redan haha Godnatt ..:D<3

Av Bella Jakobsson - 9 december 2012 18:02

Jag funderar mest på dem 3 översta

men man kan köpa 2 stycken par och få de billigaste paret för halva priset..           

ska se vilket par jag ska ta ..

 denna är min favorit så blir nog denna :D

 tips 1 känga från skopunkten alltid snyggt med nitar ..

pris: 499 kroner

finns även i`` bruna`` också gå in ch titta på skopunkten.se

  tips 2 denna skulle jag nog andvända i skolan och när man går i stan ch sånt...

Pris: 499 Kroner varmfodrade.känger..

   tips 3 denna kängan skulle jag andvänt till julafton ch lite mer finare tillfällen..

Pris:(kommer inte ihåg)

   tips 4. denna kängan är super snygg att ha på sig i skolan med ett par snygga byxor och en snygg tröja till.

(varmfodrade känger)

Pris : 399 Kroner



tips 6. jätte snygg känga till fester och julafton tillexempel ..

titta på scorette det var där jag hittade dom hinner inte titta va det var för Pris på dem men var nog inte mer än 500kroner elr något ,,



ha en bra kväll ,, :D

ska fortsätta kvällen med att läsa ut en bk och plugga lite det är ju ändå NO prov på Onsdag,,

så jag säger tack för mig skriv / kommentera vilken favorit sko ni har .. 


      //Bella :D,,

Av Bella Jakobsson - 8 december 2012 18:36

då var jag Jennifer Matilda på vallåsen och åkte skidor ,,

förta gången för mg så de första jag gjrde var att sätta mig på knappliftarna så trillade jag för man kude ju inte sätta sig på knappliftarna .. hahahhah.

men sen åkte vi den stora backen flera gånger jätte kul.

 ska nog ditt till jul lovet igen med jenna ..


idag har jag bakat lussebullar.(jobbigt men mysigt och gott),,


nu ska jag fortsätta kvällen med att titta på min favorit serie ``Pretty little liars``,och äta godis..


//Bella ,,

Av Bella Jakobsson - 6 december 2012 07:51

Skolan snart ,,

Presentation


Swedish girl 16 in december,
min hobby är Voltige och att va med minna underbara vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards