browneyes

Alla inlägg under juli 2012

Av Bella Jakobsson - 3 juli 2012 15:43

hej jag är en tjej på 15 bast som älskar att träna med laget och rida på min häst..

jag kommer att blogga mycket om voltigen kommer ett inlägg vad det innebär sen om språkresan jag ska på om 11 dagar

och mitt liv och lite mera kommerfoton från förra året .


om ni har instagram kan ni följa mig så följer jag er tillbaks :)

och på Facebook isabella jakobsson ..


idag har jag varit med familjen i en sjö och badat först var det varmt då jag badade men efter en hav timme blev det kallt så vi åkte hem ..

och senare ikväll ska jag och min syster köra till träningen ..

för det är sista träningen innan SM i helgen..lite olika bilder ..

dom mästa kommer frå voltigen för 2 till 1 årsedan och vissa togs nu för en månadsen när vi tävlde i Nordiska Mästerskapen .... 


        // bella skriver mera efter jag har kommit hem från träningen .. :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Swedish girl 16 in december,
min hobby är Voltige och att va med minna underbara vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards